برگزاری مراسم جشن پایان سال شرکت تنها پولاد در آسایشگاه بیماران اعصاب و روان

چکیده ای از مراسم پایان سال 1402 شرکت تنها پولاد

روزها یکی پس از دیگری در تقویم روزگار ورق خورد و به روزهای آخر سال رسیدیم. سنگینی انجام یک وظیفه اجتماعی روی دوشمان حس می شد. تصمیمی گرفتیم که برای انجام آن همه مصمم بودیم، تصمیم ما بر آن شد که مراسم پایان سال خود را در کنار از یاد رفته ترین قشر جامعه، یعنی بیماران اعصاب و روان برگزار کنیم تا از لذت حضور آنها در این جشن بی نظیر بهره مند شویم.

سفره هفت سینی درخور چیدیم و خود را برای پذیرایی از این عزیزان آماده کردیم. کوشیدیم تا ملاحظات رفتاری و تغذیه ای را به بهترین شکل ممکن رعایت کنیم تا سور و ساتمان به بهترین نحو باشد. از بهترین گروه موزیکی که آشنا به سبک برگزاری مراسم برای این عزیزان بود، خواستیم تا در کنارمان باشد تا علاوه بر نواختن موزیک های مورد علاقه این عزیزان، بتواند شوری برای رقص و پایکوبی در آنها ایجاد کند.

از ملاحظات تغذیه ای برای این عزیزان، تهیه و آماده سازی از بهترین متریال و مواد غذایی، کاهش قند و نمک در غذاها، کیک و میوه ها بود که برای سلامتیشان مخاطره ای ایجاد نشود.

یکی از نقاط عطف این مراسم، همزمان شدن سالروز تولد 4 تن از این عزیزان با روز برگزاری مراسم بود که به صرف کیکی مختصر، تولد این عزیزان نیز به بهترین نحو برگزار شد.

در انتها مسئولین محترم آسایشگاه به رسم تقدیر از مدیریت عامل مجموعه تنها پولاد لوح تقدیری برای ایشان آماده و تقدیم نمودند، همچنین ایشان به همراه معاونین محترم فروش و تولید و روابط عمومی، با سرکشی به بالین بیماران محترم و اعطای شاخه گلی جهت یادبود، جویای احوال این عزیزان شدند.

دوستان عزیزمان پس از صرف ناهار و داروهایشان برای استراحت به تخت خود بازگشتند تا با روحیه ای شاد تر به استقبال سال نو بروند.