قیمت جک سقفی 4 متری و کاربرد آن در ساختمان سازی

قیمت جک سقفی 4 متری

در این مقاله قصد داریم شما را با قیمت جک سقفی 4 متری ویژگی ها و انواع آن آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

در ساختمان سازی از جک سقفی تحت عنوان یکی از مهم ترین اجزای ساختمان استفاده می شود. جک های سقفی دارای انواع مختلفی بوده و برای همه سقف ها در صنعت ساختمان سازی کاربرد دارد. به طور کلی مقدار بار ایجاد شده به وسیله سقف به وسیله جک ها نگهداری می شود.

در واقع در ساختمان سازی برای جلوگیری از فرو ریختن و ریزش سقف از جک های ساختمانی استفاده می کنند. از جک ها برای سقف های مختلفی از جمله: یونولیت، طاق ضرابی، وافل، تیرچه بلوک و… استفاده می کنند. البته سقف های بتنی در مقایسه با سایر سقف ها، بیشتر به این وسیله نیاز دارند. در امور مربوط به صنایع ساختمان سازی بر اساس نیاز این سقف ها مورد استفاده قرار میگیرد و با کمک این جک ها می بایست سقف به صورت موقت نگهداری شود.

کاربرد و قیمت جک سقفی 4 متری

انواع مختلف جک های سقفی

جک سقفی 4 متری نسبت به دیگر جک ها در صنعت ساختمان سازی کاربرد بیشتری دارد و بیشترین خرید و فروش جک ها مربوط به این رنج سایزها می باشد. به همین منظور تصمیم گرفتیم در این مقاله در مورد جک سقفی 4 متری بیشتر صحبت کنیم.

در رابطه با قیمت جک سقفی 4 متری امروزه به علت قیمت بالای این جک های سقفی نو باعث شده است که برخی مواقع پیمانکاران در پروژه های ساختمانی خود از جک های سقفی کارکرده نیز استفاده کنند.

برای ارتفاع سقف های 3 الی 4 متری استفاده از این جک ها پیشنهاد می شود. با توجه به انواع مختلفی از جک های زیر سقفی 2 نوع جک 4 متری وجود دارد که اولی صلیبی و دیگری عراقی که وزن خالص آنها عبارتند از:

  • جک 4 متری از نوع عراقی، قسمت پایین جک 2 متر و قسمت بالای جک هم 2 متر می باشد- وزن کل جک: 8/12 کیلوگرم.
  • جک 4 متری از نوع صلیبی، قسمت پایین جک 2 متر و قسمت بالای جک هم 2 متر می باشد- وزن کل جک: 17 کیلوگرم.

این محصولات شامل 3 قسمت اصلی هستند که معروف به: رزوه، نری و مادگی است. زمانی که زمینی که در آن پروژه در حال انجام است ناهموار و سست باشد از جک های شاقول دار، T شکل، U شکل عراقی و صلیب دار هستند استفاده می کنند تا به صورت کاملا محکم مستقر شوند.

کیفیت و اجزا جک سقفی 4 متری

توجه کردن به مرغوبیت و کیفیت این محصولات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. قیمت جک سقفی 4 متری با کیفیت آن رابطه ی مستقیمی دارد. کیفیت جک های ساختمانی باید به گونه ای باشد که توانایی تحمل میزان بار و فشار سقف ساختمان را داشته باشد. اگر جک در زمین سست و ناهموار توانایی تحمل سقف را نداشته باشد، در اعماق زمین فرو رفته و همین مسئله باعث ریزش سقف می شود.

برخی از افراد تصور می کنند جک های سقفی تنها برای برای ساختمان های دو طبقه و بزرگ کاربرد دارد در صورتی که هیچ تفاوتی بین تعداد طبقات ساختمان ها و بزرگی آنها وجود ندارد. هر ساختمانی با وجود هر تعداد طبقه باید از جک های ساختمانی جهت نگهداری و حفظ سقف ها استفاده کنند.

این پایه و نگهدارنده سقف های ساختمانی شامل 3 نوع سایز مختلف مثل جک های سقفی 3 متری، جک های سقفی 4 متری و جک های سقفی 5 متری می شوند.

پایه نگهدارنده 4 متری یکی از بهترین مدل های این جک ها است که به نام جک سقفی 4 متری معروف است. این جک تا کنون یکی از برترین و بهترین مدل هایی است که برای استفاده در صنایع ساختمانی ساخته شده است. این جک ها در 2 مدل سری ناودانی و سری پروفیل ارائه می شود. تیم حرفه ای تنها پولاد با داشتن سالها تجربه در این زمینه تمامی تلاش خود را می کنند تا قیمت جک سقفی 4 متری را با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت ارائه کنند.

ویژگی های جک سقفی 4 متری

پایه نگهدارنده 4 متری

  • 1500 کیلوگرم حداکثر وزنی است که یک جک سقفی 4 متری توانایی تحمل آن را دارد.
  • هر چه وزن جک ها بیشتر باشد قیمت جک سقفی 4 متری نیز بیشتر می شود.
  • از جک های سقفی برای ساخت هر نوع از سقف ها و حتی راه پله های بتنی اعم از: دال، یونولیت، عرشه، کرومیت، تیرچه بلوک و… میتوان استفاده کرد. جک های 4 متری توانایی باربری 15 تن را نیز دارند.
  • اسامی مختلف این جک ها عبارتند از: جک رزوه ای، شمع، جک تلسکوپی و…

اگر قصد خرید جک سقفی دارید پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از قیمت جک های سقفی با واحد فروش گروه صنعتی و بازرگانی تنها پولاد تماس بگیرید.

در این مقاله سعی کردیم شما را با قیمت جک سقفی 4 متری و ویژگی ها و انواع جک های ساختمانی آشنا کنیم، با تشکر از همراهی شما.